Πού παρασκευάζονται τα προϊόντα Phyto;

Όλες οι συνθέσεις παρασκευάζονται σε ειδικά γαλλικά εργαστήρια που ονομάζονται Εργαστήρια PHYTOSOLBA όπου παράγονται φυσικά, υψηλής απόδοσης προϊόντα περιποίησης μαλλιών με ανυπέρβλητη δύναμη στο styling που αναπτύσσονται μέσω μιας επιστημονικής προσέγγισης.

Ποια είναι η αποστολή σας;

Για περισσότερα από 50 χρόνια, η PHYTO έχει ηγετική θέση στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών φυτικής προέλευσης και στις ποιοτικές συνθέσεις για τα σαλόνια κομμωτικής. Τα προϊόντα μας βασίζονται στην αρχή ότι η υγεία των μαλλιών ξεκινάει από το υγιές τριχωτό της κεφαλής. Με μια κληρονομιά που συνδυάζει τη δεξιοτεχνία με τα προηγμένα επιστημονικά επιτεύγματα, η PHYTO διαθέτει τις υψηλότερες συγκεντρώσεις καθαρών φυτικών εκχυλισμάτων στη σύγχρονη αγορά ομορφιάς. Οι συνθέσεις μας είναι 95% φυσικές στο σύνολό τους και κάποια προϊόντα μας είναι έως 100% φυσικά. Η PHYTO είναι ένα από τα πιο αξιοσέβαστα brands φροντίδας μαλλιών στον κόσμο και αναγνωρίζεται ως σύμβολο απόδοσης, εξειδίκευσης και διαχρονικής ομορφιάς.
ΔΥΝΑΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΗΣΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ.

Πόσο φυσικά είναι τα προϊόντα σας;

Οι συνθέσεις μας περιέχουν πάνω από 500 φυτικά ενεργά συστατικά και είναι 95% φυτικές. Επιπλέον, οι υψηλής συγκέντρωσης συνθέσεις μας φυλάσσονται σε ανακυκλώσιμο αλουμίνιο και γυαλί για τις μη πορώδεις ιδιότητές τους που βοηθούν να ελαχιστοποιούμε τη χρήση συντηρητικών.

Κάνει η Phyto δοκιμές σε ζώα;

Όχι, δεν κάνουμε δοκιμές σε ζώα.

Πώς μπορώ να κάνε μία παραγγελία online;

Για να κάνετε μία παραγγελία, κάντε κλικ στο εικονίδιο "Το Καλάθι αγορών μου" δίπλα από κάθε προϊόν ή στο πεδίο "Προσθήκη στο Καλάθι μου" που βλέπετε σε κάθε σελίδα προϊόντος που επιθυμείτε να αγοράσετε. Όταν προσθέσετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να παραγγείλετε στο καλάθι σας, κάντε αποδοχή στους "Όρους & Προϋποθέσεις" και κάντε κλικ στο πεδίο "Ολοκλήρωση της παραγγελίας μου" για να ξεκινήσει η διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

Είναι οι πληροφορίες της συναλλαγής μου ασφαλείς;

Οι πληροφορίες που παρέχετε είναι εμπιστευτικές. Οι προσωπικές πληροφορίες θα χρησιμοποιηθούν από τη Phyto μόνο για αποστολές παραγγελιών ή εξυπηρέτηση πελατών. Οι λεπτομέρειες της πιστωτικής σας κάρτας είναι ασφαλείς βάση της τεχνολογίας κρυπτογράφησης SSL και ποτέ δεν θα αποθηκεύονται ή θα είναι προσβάσιμες χωρίς την άδειά σας.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν γίνει δεκτή η πληρωμή μου;

Αν δεν γίνει δεκτή η πληρωμή σας, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Αν αντιμετωπίσετε περαιτέρω δυσκολίες ή έχετε επιπλέον ερωτήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών στο 210.60.86.400 από τις 9 πμ. ως τις 5 μμ., από Δευτέρα ως Παρασκευή (εκτός από τις αργίες). Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας με email στο info@alesgroupe.gr.

Χρειάζεται να κάνω εγγραφή στο phyto-paris.gr για να κάνω μία παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε μία παραγγελία χωρίς να κάνετε εγγραφή ωστόσο με τη δημιουργία προσωπικού λογαριασμού έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την πορεία των παραγγελιών σας και να ανατρέχετε στο ιστορικό των παραγγελιών σας. Θα εξοικονομείτε χρόνο σε μελλοντικές παραγγελίες επειδή δεν θα χρειάζεται να εισάγετε εκ νέου τα βασικά στοιχεία σας.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;

Απλώς επιλέξτε τη "ΣΥΝΔΕΣΗ" στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας κάτω από το MY PHYTO. Θα εμφανιστεί ένα αναπτυσσόμενο μενού. Επιλέξτε "Δημιουργία λογαριασμού" και εισάγετε τα στοιχεία σας.

Πώς μπορώ να διαγραφώ από τα email με newsletters;

Απλώς επιλέξτε  τον σύνδεσμο "διαγραφή" στο κάτω μέρος οποιουδήποτε email λαμβάνετε από εμάς. Δεν μπορείτε να διαγραφείτε από τα email που έχουν σχέση με την παραγγελία σας.

Πόσα προϊόντα μπορώ να αγοράσω συγχρόνως στο phyto-paris.gr;

Ένας πελάτης μπορεί να αγοράσει έως 3 ίδια προϊόντα από τα προϊόντα που εμφανίζονται στο phyto-paris.gr. Για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών στο 210.60.86.400 από τις 9 πμ. ως τις 5 μμ. από Δευτέρα ως Παρασκευή (εκτός από τις αργίες) ή στείλτε μας email στο info@alesgroupe.gr.

Πώς μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα που παράγγειλα;

Ευχαρίστως δεχόμαστε οποιοδήποτε μη χρησιμοποιημένο προϊόν αγοράσατε στο phyto-paris.gr. Η Πολιτική ΔΩΡΕΑΝ επιστροφής ισχύει για αποστολή λάθος προϊόντος, κατεστραμμένου ή ελαττωματικού, και μόνο αν δεν έχετε ανοίξει τη συσκευασία των προϊόντων, δεν τα έχετε χρησιμοποιήσει και μόνο αν τα προϊόντα είναι σε κατάσταση που επιτρέπουν τη μεταπώληση και δεν έχουν παραβιαστεί, με άθικτη τη συσκευασία και το σελοφάν. Μπορείτε να εκτυπώσετε τη Φόρμα Επιστροφής online στο πεδίο "Ο Λογαριασμός μου" κάνοντας κλικ στο πεδίο "Οι Επιστροφές μου".
Τα αιτήματα επιστροφής πρέπει να γίνονται εντός 14 ημερών

Πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

H επιστροφή χρημάτων θα γίνει στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε κατά την αρχική παραγγελία. Θα σας επιστραφεί το κόστος του προϊόντος ή των προϊόντων αφού λάβουμε και επεξεργαστούμε την επιστροφή. Παρακαλούμε διαβάστε την Πολιτική Επιστροφών μας για επιπλέον πληροφορίες. 

Επιβάλλετε φόρο πωλήσεων στις παραγγελίες; 

Η τρέχουσα τιμή είναι αυτή που αναγράφεται στο www.phyto-paris.gr. Οι τιμές είναι σε Ευρώ και συμπεριλαμβάνουν όλους τους φόρους, μεταξύ αυτών και τον ΦΠΑ που ισχύει στην Ελλάδα κατά την ημερομηνία της παραγγελίας.

Πώς μπορώ να γνωρίζω ότι η παραγγελία μου βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας;

Όταν η παραγγελία και πληρωμή σας είναι έγκυρες, στέλνουμε email επιβεβαίωσης. Αν δεν λάβετε το email επιβεβαίωσης, μπορεί να μην έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Για να βεβαιωθείτε, επικοινωνήστε μαζί μας με email στο info@alesgroupe.gr ή μέσω της γραμμής εξυπηρέτησης πελατών στο 210.60.86.400, από τις 9 πμ. ως τις 5 μμ. (από Δευτέρα ως Παρασκευή).

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;

Μετά την επεξεργασία και την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της αποστολής. Μπορείτε έπειτα να παρακολουθείτε την πορεία της αποστολής στον ιστότοπο το της υπηρεσίας κούριερ μία μέρα μετά την αποστολή του δέματός σας. Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε το πεδίο "Ο Λογαριασμός μου" για να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Επί του παρόντος δεν μπορούμε να ακυρώσουμε μία παραγγελία μετά την ολοκλήρωση της αγοράς. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Ποια είναι η χρέωση για τα έξοδα αποστολής;

Επισκεφτείτε τη σελίδα "Αποστολές" για περισσότερες πληροφορίες.

Κάνετε αποστολές εκτός Ελλάδας;

Επί του παρόντος δεν κάνουμε αποστολές εκτός Ελλάδας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής;

Δεχόμαστε Visa και Mater Card, καθώς και Αντικαταβολή. Τα τραπεζικά στοιχεία σας είναι κρυπτογραφημένα και ποτέ δεν γνωστοποιούνται ή αποθηκεύονται. Οι πληρωμές που γίνονται στον ιστότοπο phyto-paris.gr υποβάλλονται σε ασφαλή επεξεργασία. Σημαντική πληροφορία: για την ασφάλειά σας, το όνομα και η διεύθυνση χρέωσης πρέπει να είναι πανομοιότυπα με εκείνα της κάρτας που χρησιμοποιείται για τη συναλλαγή. Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε οποιαδήποτε παραγγελία δεν ανταποκρίνεται σε αυτά τα κριτήρια.

Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου.

Οι χρόνοι παράδοσης συχνά ποικίλλουν αλλα συνήθως ειναι 3 εργάσιμες μέρες. Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή αν δεν λάβατε την παραγγελία σας την καθορισμένη ημερομηνία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών στο 210.60.86.400 από τις 9 πμ. ως τις 5 μμ., από Δευτέρα ως Παρασκευή (εκτός από τις αργίες). Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας με email στο info@alesgroupe.gr.

Πόσο καιρό μπορώ να κρατήσω ένα προϊόν από τη στιγμή που θα ανοίξω τη συσκευασία;

Στο πίσω μέρος των περισσότερων συσκευασιών μας θα δείτε ένα εικονίδιο ανοιχτού βάζου (σύμβολο της ασφαλούς περιόδου χρήσης μετά το άνοιγμα). Αυτό υποδηλώνει τη συνιστώμενη περίοδο χρήσης, από τη στιγμή που θα ανοίξετε τη συσκευασία. Συνήθως κυμαίνεται από 6 μήνες (6M) ως 24 μήνες (24M).